Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Z obsahu Vašeho volebního vábení usuzuji, že Andrej Babiš mladší nepodědil ty "Copperfieldovské" schopnosti po otci. Jinak by jich jistě , ocitnuv se v jabloneckém nebezpečenství, využil, vzal by svoji choť do náruče, široce by se rozkročil a v okamžení by byl v bezpečí třeba na jiném kontinentu. Bylo by to stejně efektní, jako když Andrej jr. jednou rukou platil kreditkou v USA a druhou podepisoval v Čechách převod akcií.

3 1
možnosti
PN

P77e21t60r 91N74e61d82v76ě91d

24. 1. 2023 15:02

Málo platné, to jsou přeci ti demokraté v tom Jablonci a mnohde jinde. Je sice zatím zábavné číst, jak Babiš a ANO rozděluje společnost a prohlubuje příkopy. S lítostí však musím uznat, prohráli jste. Slepenec a jeho kopáči příkopů vydávají svou práci za vaší a hodně lidi tomu uvěřilo.

3 1
možnosti
Foto

J53a38n 75Š22i19k

24. 1. 2023 14:37

Chápu to tedy tak, že si šel koupit svačinu s fotografem, kamerou a štábem? No, pokud ano, tak to je snad právo jakéhokoliv podnikatele, zda umožní ve svém podniku politickou kampaň. Jestli měl prázdný žaludek, tak do obchodu mohl jít bez štábu anebo si tam někoho poslat. Ale samozřejmě teď se to zase nafoukne do obrovských rozměrů. A proč? Budeme tady podnikatele nutit, aby dělali co chtějí politici? To opravdu chcete? To je úplně stejný případ jako s Pražským jezulátkem. Vy byste ráda, aby ho majitel pustil, protože jde o veřejně známou osobnost ke které chováte sympatie. Ale potom se nedivte, že někteří jsou si rovni a jiní rovnější. Aby bylo jasno. Stejně tak bych si nepřál, kdyby mi stejným způsobem vrazil Pavel, Zeman či starosta nebo primátor. Vykázal bych je úplně stejně. Hezký den

9 6
možnosti
Foto

Vážená paní poslankyně, já bych si také nepřál být jakkoli spojován s panem Babišem. Nikoli pro jeho politické přesvědčení. Ostatně to ani neznám.

8 3
možnosti
Foto

Přečetla jsem si, za koho kopete a dál jsem nečetla. Kdo se dal do služeb Babiše, je pro mě naprosto nedůvěryhodný člověk a o jeho názory nestojím. Ale na titulku vás spolupracovníci nejspíše dají.:-)

7 4
možnosti
MB

Chápu, jako poslanec Hnutí ANO bych to lépe nesepsal. Je to hrozné. I bosí Karmelitáni! Majitel krčmy a jemu podobní. Agenta Stb si při propagaci nepřejí. Co hůře! Rozumní "Kluci z plakátu" fotomontáže již prchli. Vondrák, Macura z Ostravy. Melou to stejné - "To není Hnutí do kterého jsme vstupovali. Bylo pravostředové. Nyní jde populistický hegemon levice v ČR ... !

Přitom to soudruh Bureš myslí tak dobře. Pomáhá! Pekárna United Bakeries, Nabízí za HLAVNÍ pracovní úvazek v Praze hrubou mzdu 17 900 Kč. Společnost Vodňanská drůbež - v závodě v Modřicích u Brna 16 380 Kč. ANO, těm lidem bude líp ... :-)

17 2
možnosti
MB

Františku vidím mínus, znejistěl jsem. Tedy oprava - "ANO, těm lidem bude hůře". Už to mám dobře ? Libí se mi, že Vám jde o lidi, nikoliv o Oligarchu :-)

4 3
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1472x
Jsem vystudovaná zdravotní sestra, prošla jsem několika nemocničními odděleními, abych nakonec zakotvila na záchrance. Lidé o mně říkají, že umím zachovat klid ve vypjatých situacích a nebojím se rizika, zároveň jsem ale empatická a pokorná. To se mi osvědčilo i v politice.

Jsem poslankyní za Liberecký kraj a zastupitelkou města Jablonec nad Nisou za hnutí ANO. Ve sněmovně zastávám funkci předsedkyně Výboru pro sociální politiku.

Denně novinové titulky neokupuji, ale myslím, že je za mnou kus práce. Věnuji se hlavně sociální oblasti a zdravotnictví. Držím se zásady, že státní pomoc je potřebná, ale neuznávám plýtvání.

Nesedím pouze ve sněmovně, věnuji se také "obyčejným" lidem v regionu. Neumím dělat zázraky na počkání, většinu z těchto lidí ale stačí jen vhodně nasměrovat.

Když mi zbyde čas pro sebe, nejradši ho trávím s rodinou. Ráda chodím na procházky s naší boxerkou Barčou nebo jezdím na kole. 

Další informace o mně můžete najít na: www.janapastuchova.cz
nebo na Facebooku
@janapastuchova2021

 

 

Seznam rubrik