Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P73e82t43r 76B54u90r78i65a75n

16. 7. 2021 14:16

Zrušili jste bez náhrady jedinou smysluplnou důchodovou reformu, která spočívala na postupném oddělování privátního a průběžného financování penzí.

Za osm let jste nebyli schopni, mimo okrádání více přispívajících, přijít s nějakou náhradou a to ani náznakem. Ten průšvih jde za vámi jako za vládou. A za konání ministryně je zodpovědný premiér, takže to nehažte jen na ČSSD. Jedete v tom debaklu spolu.

0 0
možnosti
JL

Pani Jano Pastuchová. Pani ministryne by nemela se do vytvoru zakona michat. Je soucasti "vykone moci" tedy jeji pravomoc a napln prace je nasledovat zakon stary. Ona je do statni spravy dosazena (nikdo ji nevolil)

"Zakonodarna moc" je v rukou ZVOLENYCH zastupcu ve Snemovne a v Senatu. Ti by meli byt schopni zakon sestavit v komisich a predlozit plenu obou komor k diskuzi a schvaleni. Tak pracuje schopna sprava v demogratickem state.

1 0
možnosti
ND

Nevidím tak detailně do vaší práce ani práce ostatních, ale získala jsem dojem, že paní Maláčová je pracovitá osoba.

O vás nevím nic.

Kritika je sice dobrá, ale ne za každou cenu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1472x
Jsem vystudovaná zdravotní sestra, prošla jsem několika nemocničními odděleními, abych nakonec zakotvila na záchrance. Lidé o mně říkají, že umím zachovat klid ve vypjatých situacích a nebojím se rizika, zároveň jsem ale empatická a pokorná. To se mi osvědčilo i v politice.

Jsem poslankyní za Liberecký kraj a zastupitelkou města Jablonec nad Nisou za hnutí ANO. Ve sněmovně zastávám funkci předsedkyně Výboru pro sociální politiku.

Denně novinové titulky neokupuji, ale myslím, že je za mnou kus práce. Věnuji se hlavně sociální oblasti a zdravotnictví. Držím se zásady, že státní pomoc je potřebná, ale neuznávám plýtvání.

Nesedím pouze ve sněmovně, věnuji se také "obyčejným" lidem v regionu. Neumím dělat zázraky na počkání, většinu z těchto lidí ale stačí jen vhodně nasměrovat.

Když mi zbyde čas pro sebe, nejradši ho trávím s rodinou. Ráda chodím na procházky s naší boxerkou Barčou nebo jezdím na kole. 

Další informace o mně můžete najít na: www.janapastuchova.cz
nebo na Facebooku
@janapastuchova2021

 

 

Seznam rubrik