Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Ja se nebojim ani jednoho, ani druheho. Cim to asi bude?

0 0
možnosti
JT

J15i84r73i 39T61i84c61h45y

12. 2. 2018 17:44

Dejte uz pokoj s tim genderem, je to pohlavi!

1 0
možnosti
Foto

Fyzické týrání, psychické týrání, nebezpečné pronásledování neboli stalking, sexuální násilí, včetně znásilnění, sexuální obtěžování, mrzačení ženského genitálu, to vše náš trestní zákoník obsahuje. Vynucený potrat a vynucená sterilizace je u nás od nvzniku ČSR věc zcela neznámá a tak proč by to měl náš trestní zákoník obsahovat RvRvRv

0 0
možnosti
OP

No vidíte, našinec ji ještě nepodepsal, ale Němci to zcela určitě už dávno podepsali, nicméně, klidně připustili, aby si muslim přivezl do Německa další manželku. Takže o podpisech to až tak moc není, když politik potřebuje, porušuje smlouvy jedna radost

6 0
možnosti
TH

Jde jim o deti v zahranici, ktere vyrustaji bez vlastni matky. a samozrejme se nejedna o plosne povoleni. Jde o vyjimky.

1 1
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1472x
Jsem vystudovaná zdravotní sestra, prošla jsem několika nemocničními odděleními, abych nakonec zakotvila na záchrance. Lidé o mně říkají, že umím zachovat klid ve vypjatých situacích a nebojím se rizika, zároveň jsem ale empatická a pokorná. To se mi osvědčilo i v politice.

Jsem poslankyní za Liberecký kraj a zastupitelkou města Jablonec nad Nisou za hnutí ANO. Ve sněmovně zastávám funkci předsedkyně Výboru pro sociální politiku.

Denně novinové titulky neokupuji, ale myslím, že je za mnou kus práce. Věnuji se hlavně sociální oblasti a zdravotnictví. Držím se zásady, že státní pomoc je potřebná, ale neuznávám plýtvání.

Nesedím pouze ve sněmovně, věnuji se také "obyčejným" lidem v regionu. Neumím dělat zázraky na počkání, většinu z těchto lidí ale stačí jen vhodně nasměrovat.

Když mi zbyde čas pro sebe, nejradši ho trávím s rodinou. Ráda chodím na procházky s naší boxerkou Barčou nebo jezdím na kole. 

Další informace o mně můžete najít na: www.janapastuchova.cz
nebo na Facebooku
@janapastuchova2021

 

 

Seznam rubrik