Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

Vážená paní poslankyně. Kladně hodnotím, že takto jdete se svou politickou kůží na trh a že jste ochotna diskutovat s plebse, mezi nimiž je mnoho lidí s neuctivým vyjadřováním, mírně řečeno.

Pokud jde o současnou politickou situaci, bylo jasné, že to takto dopadne. Několik politických stran před volbami jasně prohlásilo: "S trestně stíhaným do vlády - nikdy!" Vy jste tyto lidi přesto na čele nechali a teď byste chtěli, aby oni svůj postoj změnili. To by jim jejich voliči neodpustili a v dalších volbách by to pocítili. To skutečně po nich nemůžete chtít. Buďte rádi, že SPD a KSČM jsou k vám vstřícní.

Na závěr jeden dotaz: Před pár měsíci Babiš souhlasil, aby byl vydán k trestnímu stíhání. Měl by podle vás opět souhlasit, nebo jako předseda vlády by měl mít jiný postoj?

1 0
možnosti
PB

Drze se k Vaší otázce připojím, pane Jílku.

Tak sorry. :-)

Paní Pastuchová zde zveřejnila hezký blog o tom jak odpovědně se bude rozhodovat u hlasování o vydání BaF v minulé sněmovně.

Moc mě mrzí, že mi unikl blog, ve kterém poté zdůvodnila svůj reálný postoj.

Třeba nám to teď vysvětlí nějak lépe.

0 0
možnosti
Foto

"..... pouze spekuluje nad něčím, do čeho nevidí a ani nemůže vidět...."

Přemýšlím, proč jste to napsala.

Má to snad znamenat, že ten hloupý volič tomu nemůže rozumět?

Nebo snad dokonce, že už jste na vyšší úrovni než ostatní, "nevolení"?

Pokud, jak píšete, máte úmysl objasňovat dění v PSP, tak proč k tomu něco nenapíšete?

On ten volič je možná hloupý a nechal se oblbnout, ale úplně blbý, aby mu nedošly vazby a kdo jak volil, zase není.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý večer, určitě jsem tím nemířila na voliče. Narážela jsem spíš na vyjádření dalších politiků. Volba byla tajná, nelze říci, kdo jak volil. Podle toho, co jsem ale měla možnost sama sledovat, to opravdu tak jednoznačné počty nejsou.

1 0
možnosti
PK

Je to divadýlko, které mnozí z nás příliš dobře nechápou. Pokud jsou tak silně vyhloubené zákopy na obou stranách menšinová vláda nemá smysl a jediným řešením jsou předčasné volby a je otázka co pak,pokud ty procenta se moc nepohnou....pak snad at tady vládne Brusel.

1 0
možnosti
Foto

Já to tušil, že jste v babišstraně. Copak proti samotné partaji bych skoro nic neměl, jen ta hlava poněkud nevoní, což se ovšem provoňuje celou partaj.

Dám to sem znova:

V civilizované zemi neplatí v politice presumpce neviny. Pokud ulpí na politikovi nějaké podezření, měl by se stáhnout do pozadí a vyčkat, až jak se vysloví soud, aby nepošpinil stranu. A je-li očištěn, může se vrátit zpět a může být hrdý na to, že se pro partaj dokázal obětovat.

Pokud tu odvahu nemá, může jej odvolat i strana - resp. pošle jej na "dovolenou".

V daném případě snaha vykroutit se všemožným způsobem a uniknout soudnímu jednání jen posiluje podezření, že tu cosi hapruje. A výkřiky ANOistů to jen podtrhávají.

Můžete namítnout, že u nás taková civilizace není. V tom budete mít pravdu, jenže snažit se, aby to tak zůstalo, není chvályhodné. ;-(

1 0
možnosti
PK

No víte, při rychlosti rozhodování našich soudů to znamená kandidovat jako poslanec až v příštím životě, ale každý má bohužel jen jeden život. Takže podle Vašeho návodu to znamená doživotní odchod z politiky,bez ohledu na to zda jsem vinen či nikoliv.

2 0
možnosti
Foto

K39a93r93e26l 54C16a38c93h

29. 11. 2017 17:26

Co k tomu říci - asi to, že Vás plně chápu. Měl bych asi úplně stejné pocity. Chce to ale více optimismu - ono se to nějak vytříbí. Volební preference budou stoupat těm, kteří chtějí pracovat. Ti co jen hází klacky pod nohy se možná v příštích volbách již do sněmovny nedostanou. Čím dříve nové volby vyvolají, tím hůře dopadnou. Lidé kteří k volbám chodí nejsou většinově tak hloupí, jak si to někteří diskutéři myslí.

1 0
možnosti

R^

Vnímám to obdobně jako tvrdou politickou neodpovědnost ODS, TOP 09, STAN a KDU-ČSL. Donutí hnutí ANO spolupracovat s komunisty a SPD, a pak to dehonestují!

Jsem zvědavý, jak budou řádit, až sněmovna využije poslanecké imunity a Andreje Babiše nevydá, protože právě u něho dochází ke střetu moci výkonné s mocí zákonodárnou.

:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1472x
Jsem vystudovaná zdravotní sestra, prošla jsem několika nemocničními odděleními, abych nakonec zakotvila na záchrance. Lidé o mně říkají, že umím zachovat klid ve vypjatých situacích a nebojím se rizika, zároveň jsem ale empatická a pokorná. To se mi osvědčilo i v politice.

Jsem poslankyní za Liberecký kraj a zastupitelkou města Jablonec nad Nisou za hnutí ANO. Ve sněmovně zastávám funkci předsedkyně Výboru pro sociální politiku.

Denně novinové titulky neokupuji, ale myslím, že je za mnou kus práce. Věnuji se hlavně sociální oblasti a zdravotnictví. Držím se zásady, že státní pomoc je potřebná, ale neuznávám plýtvání.

Nesedím pouze ve sněmovně, věnuji se také "obyčejným" lidem v regionu. Neumím dělat zázraky na počkání, většinu z těchto lidí ale stačí jen vhodně nasměrovat.

Když mi zbyde čas pro sebe, nejradši ho trávím s rodinou. Ráda chodím na procházky s naší boxerkou Barčou nebo jezdím na kole. 

Další informace o mně můžete najít na: www.janapastuchova.cz
nebo na Facebooku
@janapastuchova2021

 

 

Seznam rubrik