Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H86a39n90a 27V40l25k76o38v27á

15. 10. 2017 20:51

No, přečetla jsem si i vaše předchozí články a došla k závěru - zase jeden politik, co si hřeje polívčičku. Více vás číst nehodlám.

0 0
možnosti
Foto

Máte tam v tom Jablonci podivné poloměry a to nejen na radnici, ale zřejmě ve stavebnictví obecně.

Známý si nedávno i jedné firmy na Novoveské ulici objednal štěrk a když se mu dodané množství nezdálo, tak si ho nejdřív jednatel chtěl vzít zpět, ale pak souhlasil, že dodá chybějící množství. Najednou však prý tam bylo asi za 2 hod. auto a bobcat a štěrk rychle nakládali, zřejmě aby nemuseli přiznat okradení kupujícího, protože když mi ukazoval fotky, tak z objednaných 5 tun toho bylo stěží půlka.8-o

Inu - poměry nahoře se rychle přenáší dolů a "cizák" (rozumějme: ten, s kým nejsou v partě a navíc z Prahy) je okraden. U vás by se asi kontroloři vyřádili. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1472x
Jsem vystudovaná zdravotní sestra, prošla jsem několika nemocničními odděleními, abych nakonec zakotvila na záchrance. Lidé o mně říkají, že umím zachovat klid ve vypjatých situacích a nebojím se rizika, zároveň jsem ale empatická a pokorná. To se mi osvědčilo i v politice.

Jsem poslankyní za Liberecký kraj a zastupitelkou města Jablonec nad Nisou za hnutí ANO. Ve sněmovně zastávám funkci předsedkyně Výboru pro sociální politiku.

Denně novinové titulky neokupuji, ale myslím, že je za mnou kus práce. Věnuji se hlavně sociální oblasti a zdravotnictví. Držím se zásady, že státní pomoc je potřebná, ale neuznávám plýtvání.

Nesedím pouze ve sněmovně, věnuji se také "obyčejným" lidem v regionu. Neumím dělat zázraky na počkání, většinu z těchto lidí ale stačí jen vhodně nasměrovat.

Když mi zbyde čas pro sebe, nejradši ho trávím s rodinou. Ráda chodím na procházky s naší boxerkou Barčou nebo jezdím na kole. 

Další informace o mně můžete najít na: www.janapastuchova.cz
nebo na Facebooku
@janapastuchova2021

 

 

Seznam rubrik