Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P59a94v22e64l 22B77a67r50t10o44k 9478690112813

Výborně, takže dle Vašeho posledního vyjádření Vás ovlivnila série projevů poslanců za ČSSD, ODS a TOP 09.

A jak, prosím, hodnotíte sérii vystoupení Vašich spolustraníků? Nebo snad Vám jejich vystoupení nějak záhadně unikla?

A opravdu se mi moc líbí ten argument, že Babiš s Faltýnkem požádali o vydání. Jak si vůbec můžete namlouvat, že měli ti Vaši chlapci jinou možnost. Vždyť úplně všichni víme, že stejně neměli na výběr, aby si aspoň trochu udrželi tvář když jejich vydání bylo stejně jisté. ;-D

Já věřím, že Vy osobně chcete dosáhnout v politice něčeho pozitivního.

Ale pokud nejste intelektuálně a morálně výrazně subnormální (v této blogosféře se nesmí některé názory vyjadřovat explicitněji :-) ) , tak se sebou momentálně nejspíš nejste moc spokojená.

Snad třeba opravdu něčeho dobrého dosáhnete a sama vůči sobě si tím lépe budete schopna ospravedlnit tuto morální prohru.

Držím palce ať se Vám to povede. P.B.

0/0
20.9.2017 2:06
Foto

J52a43n61a 37P96a18s88t71u42c76h12o65v59á 7931614562437

Dobrý večer, padlo tady více tipů, ale nikdo se netrefil. Upřímně, tohle jsem při psaní tohoto blogu fakt neplánovala. Ještě dnes dopoledne jsem byla rozhodnutá, že budu hlasovat pro vydání kolegů poslanců Andreje Babiše a Jaroslava Faltýnka k trestnímu stíhání. Sice jsem měla nějaké pochybnosti, o kterých jsem i veřejně mluvila, ale považovala jsem za zásadní, aby se celá kauza řádně vyšetřila a prokázala se jejich vina nebo nevina. Navíc jsem během těch čtyř let vždy hlasovala pro vydání poslanců, nehledě na důvod či politickou příslušnost. Zásadním momentem se pro mě stala hned na začátku dnešní schůze sněmovny výzva obou kolegů, ať je sněmovna k trestnímu stíhání vydá. Tento krok považuji za férové jednání a popravdě, trochu se mi i ulevilo. Následovala však série projevů poslanců, především z ČSSD, ODS a TOP 09, které mě přiměly mé rozhodnutí přehodnotit. Nechci být totiž součástí jejich honu na čarodejnici, myšleno Andreje Babiše, a svým hlasováním jsem nechtěla podpořit jejich mnohdy až zvrácenou argumentaci. Zároveň jsem také chtěla dát najevo, že mám pochybnosti o načasování celé kauzy a kvalitě žádosti o vydání, kterou Policie ČR do sněmovny doručila a která se už stala veřejným tajemstvím. Nemám patent na rozum, nejsem soudce ani nemám křišťálovou kouli, a tak jsem nakonec nebyla pro ani proti vydání a opustila jsem sál v době hlasování jako moji kolegové. Na výsledku to nic nezměnilo, ale pro mě to význam mělo. Pro někoho možná zbabělost a alibismus, pro mě kompromis, jak se s tím vším vypořádat. JP

0/0
6.9.2017 22:16
Foto

L80e68o83n21t34ý31n47a 30C91h88v70á54t88a62l48o52v14á 1793505596

Pokud jsou to jen lidé jako my všichni ostatní, pak jednoznačně vydat. Ať mají možnost se případně očistit před soudem jako my všichni ostatní. Nebo si máme být my všichni stejní rovni jen někdy? Jednou tady máme pravidlo, že jakákoliv snaha zneužít dotace je trestným činem, tak by mělo platit pro všechny bez rozdílu. Není nezajímavá Vaše úvaha nad tím, že někoho znáte a vycházíte s ním a proto ho budete bránit před vydáním. Má to znamenat, že když poruším zákon já, smetete to ze stolu a necháte mě soudit, protože se neznáme? Všichni jsme si rovni, jen někteří jsou rovnější? Co mi to jen připomíná? No nic, hlasujte, jak chcete a pak si to pořešte se svým svědomím.

+1/0
6.9.2017 1:54
Foto

J64a63n75a 89K87o61z44á61k55o28v73á 87V53o10l66r10á27b70o27v22á 9243174145281

No, nemáte to jednoduché. Je to o morální odpovědnosti. Stejné, jako za komunistů nejít slavit 1. máj. Ti co se vzepřeli, byli stranickou buňkou zaevidováni a následně měli problém. Rozdíl je v tom, že tenkrát nikdo nebyl majitelem té strany.

+6/0
5.9.2017 8:15
Foto

M28a26r53i24e 62J22a54n23d21o95v78á 8261923925336

R^

0/0
5.9.2017 8:18
Foto

J72a85n84a 73M73a24j81o11v87á 4955482356433

Ať si o jednotlivých politicích myslím cokoliv, nevěřím (a jímá mne z toho hrůza), že tahle "akce" není cíleně načasovaná.

To už ale žijeme v hodně pokřiveném světě.

+3/−4
4.9.2017 23:14

Z62o38r45a 56Š59u56l71c70o18v30á 6984429727609

Jano, ale proč on tedy nechodil k výslechům, celá ta familie dělala obstrukce, poztráceli dokumenty, nechtěli nechat udělat kopie, vždyt to vše od státní zástupkyně zaznělo...kdyby toho nebylo, tak už dávno došlo na vydání a velmi pravděpodobně by seděl ve vazbě, vždyt to je závažný zločin, resp. dva, dotační podvod a poškozování zájmů EU

+5/0
4.9.2017 23:29
Foto

J76a56n31a 49M17a33j47o53v36á 4385422406143

Zdaleka si tím nejsem jistá.

+2/0
4.9.2017 23:34

Z45o25r64a 27Š24u86l21c60o81v59á 6314669467309

To jsou fakt, která zveřejnila pražská vrchní zástupkyně, Jano.

+1/0
5.9.2017 8:40
Foto

Z61d64e64n85ě41k 10M63a15t53u66š55k41a 7118956185116

vidíte, a tady s vámi nesouhlasím

+1/0
4.9.2017 23:56
Foto

J17a24n28a 52M36a55j52o12v83á 4555602986933

To je dobře. Sama se svojí skepse v tomto směru obávám. Ale na takové "náhody" prostě nevěřím. Je to načasované příliš dobře.

+1/0
4.9.2017 23:59
Foto

Z96d98e81n70ě13k 84M88a70t51u11š39k49a 7408706965706

vzhledem k tomu, že volby jsou prakticky každý rok, tak to bude politikum vždy.

Kromě toho, pan Babiš to protahoval dost sám, co když tedy chtěl, aby to na tenhle termín vyšlo a on si mohl stěžovat na politikum?

+4/0
5.9.2017 0:03
Foto

J82a84n24a 52M80a52j17o48v92á 4935162216613

No, parlamentní volby jsou parlamentní volby. Nejsou žádné zásadnější pro chod republiky.

Komunální (ač ty mne osobně "baví" víc) už jsou zcela jiná hra.

0/0
5.9.2017 8:05
Foto

Z12d84e48n63ě20k 56M67a73t70u97š21k28a 7408646225876

ty komunální mají na můj život větší dopad, než ty parlamentní

+1/0
5.9.2017 9:20
Foto

J12a95n83a 55M40a11j69o46v56á 4235532906433

To si nejsem jista, ač to tak působí. Komunální sféra je hodně ovlivňovaná (omezovaná) dopady předpisů z národní úrovně a v rukou toho má méně, než se obecně myslí.

Ale je pravda, že je to pro "běžného smrtelníka", tedy mne, daleko zajímavější část voleb.

Už si nemyslím, že pro p. Babiše.

0/0
5.9.2017 10:47

M76a18r78i77e 18Š49í25p89k84o29v24á 5392962224867

No, já si myslím, že je jedno kdo, a v jaké době. "Popravy" byly v každé době velmi atraktivní, a měly velké publikum.

0/0
6.9.2017 23:06

J13i33ř49í 86J94i59r89o97u32d65e31k 8106259124174

Průzkum bojem? A na blogu?Míń než marginální vzorek, hranici šumu nepřekračující, ač přes snahu ,,šúmů" až kamsi volající;-) Pověste ho vejš;-D

+2/0
4.9.2017 22:05

Z96o12r75a 40Š92u88l41c50o31v25á 6954969277759

Vy se z toho šumu jednou zblázníte.

0/0
6.9.2017 1:09

V68l25a43d87i82m42í32r 72H66r95u82b85ý 4207563214869

"Je jedno, kdo co dokázal, ušetřil státu, nebo jak pomohl občanům."

Copak že jste dokázali? Nominovat do vlády a na post vicepremiéra člověka, který k tomu neměl zákonné předpoklady (v té době nepředložil lustrační osvědčení). Řvát, že všichni kradou, jen jeden je spravedlivý (nejspíše však ten spravedlivý soudí při tom křiku podle sebe). Odsouhlasit debilní zrušení 2. pilíře a nesmyslné zrušení spoluúčasti pacientů. Předstírat, že bráníte bezuzdnému rozhazovači v jeho rozhazování (abyste nakonec, s divadelními korekcemi, souhlasili).

Připravili jste rozpočet se schodkem na úrovni schodků Kalouskových (v době před krizí), ale zřejmě ještě není všem dnům konec. Tento schode máte přesto, že nás okrádáte vyššími sazbami DPH o nejméně 45 mld. (dokázali jste je rozfrcat), další miliardy (rozfrcané) jsou z daní spotřebních a ekologických.

Co jste státu ušetřili? Snad ne 100 až 200 mld., o které jste snížili korupci?

Komu jste pomohli? Nejvýše našim vnukům dříve do hrobu.

+8/−1
4.9.2017 21:32

J48i10ř87í 76J32i22r63o66u28d96e70k 8826289714974

Komu? Těm, co sestavili vládu, aby poté jako koalice(!) PROSADILI EET, kontrol. hlášení, návrh rozpočtu i další zákony. Ovšem, když opozice skřípla (zaúkolovala!) Sobotku, a ten nevěděl kudy kam, zda s tím praštit, či jak to udělat, aby se vlk nažral (tzv. tradič. strany;-D) a koza (jeho!)zůstala celá, tak otočil:-P A jednotná skoronárodní fronta se semkla, volby za dveřma;-D

0/−3
4.9.2017 21:46

V61l72a32d62i49m86í21r 42H68r84u33b45ý 4787563174789

Vůbec nechápu, čeho v mém příspěvku se Vaše poznámka týká. Asi jste již večer unaven.

+4/0
4.9.2017 21:48

J84i38ř43í 75J94i19r49o53u56d61e75k 8696849714484

Únava u mne nehrozí.Jak u Vás, to nevím. ,,Komu jste pomohli? " To je Vaše otázka ve Vašem příspěvku ve 21.328-o;-D A já Vám na ní odpověděl, že;-)

0/−2
4.9.2017 21:58

M53i93r97o30s23l87a92v 71B10u36č67e28k 6913973751834

Naprosto nechápu, proč jste si dala takovou práci s blogem ... Otázka je přece jednoduchá ! Jak se má A.Babiš s J.Faltýnkem obhájit, když nebude vydán ? Ruku na srdce - Je obklopen mega giga ochranných aparátem, bratry Bartončíky, nepochybně vlastní kompro a navíc vše jistí podnikový právník Anofertu Pelikán ! Jak k tomu přijde běžný občan - toho chrání kdo ? ... Nejsme jako oni - Že ano ... :-)

+7/0
4.9.2017 19:59
Foto

M19a21r27i84e 54J84a95n12d51o33v77á 8161863205516

To je jednoduché, pane Bučku. Paní poslankyně si připravuje alibi.:-)

+4/0
4.9.2017 20:11

M56i96r45o78s50l79a35v 92B90u91č66e43k 6483373901564

Andrej Babiš, zahájil kampaň svého Hnutí - nesmírně sebekriticky !

„V těchto volbách jde o všechno. Je to první a poslední pokus zbavit se nesnesitelné, propracované a zákeřné korupční hydry, která dusí, parazituje a pomalu rozkládá celou naši zemi .“ ano , Ano . ... :-)

+1/0
4.9.2017 20:38

Z54o79r76a 66Š58u66l85c93o68v97á 6954779887199

Teď nebo nikdy! Správné heslo. Teď je potřeba potrestat ho za všechny lumpárny a nikdy ho nepustit k moci.

+2/0
4.9.2017 21:18

J86i83ř88í 84J21i31r55o28u35d14e83k 8276369924864

A všechny, to ne? To by jich asi moc nezbylo,ŽE:-P Spící Chrnimír, ač ten má taky másíčka na hlavičce nemálo, a k lavici přilepenej Benda, coby inventář;-D

0/−4
4.9.2017 22:27

Z51o56r74a 60Š75u33l35c20o53v92á 6884209517209

Co to zase pletete, Jiroudku? Šálu na zimu?;-D

+1/0
4.9.2017 23:30
Foto

Z51d83e56n14ě81k 15M81a53t63u26š69k11a 7358536725816

:-Pha, ha:-(

+1/0
5.9.2017 0:00
Foto

J40a40n92a 16P26a51s31t27u23c84h61o73v44á 7901314202147

Dobrý večer, díky za reakci. Chtěla jsem jen nabídnout vlastní pohled na celou záležitost. Blog beru jako jednu z forem komunikace s občany. Jsem ráda za plodnou diskuzi pod článkem, byť někteří diskutující jiné názory prostě nerespektují a myslí si, že vědí víc než všichni ostatní. Nikomu to ale neberu, mají na to právo. Stejně tak já mám právo pochybovat a nakonec se nějak rozhodnout. JP

+1/0
4.9.2017 21:16
Foto

M18a83r29i36e 23J54a87n15d96o92v57á 8901743965806

Nikdo vám ho nebere a nikdo vás ani nenutil, se tu předem obhajovat. Dělejte si co chcete.:-/:-)

+2/0
4.9.2017 21:25

V46l70a61d58i27m44í92r 98H62r39u89b95ý 4537183184719

Já vím jen to, co nám sdělil pan Babiš na schůzi PS. Perfektně popsal celý dotační podvod. Již v polovině jeho předlouhé řeči (v níž pohaněl kde koho) jsem se divil, že na sebe tak "bezelstně" práská. Vaše hlavička se nedivila?

K Vašemu "rozhodování"

1. Vy ještě nevíte (ač jste hlasovala o více vydáních), že PS nerozhoduje ani náznakem o vině či nevině (a je tedy absolutně irelevantní, že je znáte osobně /to snad prakticky každý poslanec, ne?/ a že jim důvěřujete)??

2. Vy jste přesvědčena, že policie "časovala"? Důkaz??? Ne, paní poslankyně - toto tvrzení je zastírací manévr těch, kdo budou hlasovat proti, ač vědí, že je to hloupé.

3. O tom, že se jedná o podvod může po Babišově exhibici v PS pochybovat jen člověk a/ duševně retardovaný, či b/ se stranícími klapkami na obou očích, nebo c/ ze stranické povinnosti.

4. Když je vydání symbolické, proč takové cavyky? Rozumný člověk ví, že vydání (symbolické - nesymbolické) neříká ani Ň o vině.

+6/0
4.9.2017 21:47
Foto

Z93d58e95n27ě69k 53M55a27t84u15š11k28a 7588726355486

podle kodexu ANO a řečí pana Babiše by sněmovna o tom neměla jednat vůbec, protože by se měli vydat policii sami.

Ale řeč se říká a voda teče .....

+6/0
4.9.2017 19:40
Foto

J86a79n37a 73P39a72s91t69u24c83h66o95v32á 7581444952887

Děkuji moc za reakci. Už je to ale tak, že o tom sněmovna jednat bude... Čistě hypoteticky, kdyby Vás někdo obvinil z toho, že jste ukradl třeba auto, ale Vy jste to neudělal. Šel byste se vydat policii? Tím nic nepředjímám, policejní spis jsem nečetla, nejsem soudce, možná srovnávám nesrovnatelné, ale zkusme se na to podívat také z druhé strany. Hezký večer. JP

0/−5
4.9.2017 21:28

V30l63a41d77i79m21í92r 24H44r72u22b42ý 4747503894149

Vaše odpověď vypovídá o Vaší morálce. A není to nic hezkého.

Nejen hypoteticky:

1. Normální občan se nejde vydat. Nemá totiž imunitu.

2. Souhlas s vydáním neznamená přiznání viny (prosím pěkně, při Vašem IQ, pochopte to už). Stejně tak vydání naznamená odsouzení. Proces vydávání není vůbec, ale vůbec o vině. Ale strach z vydání, neochota požádat PS o vydání o čemsi svědčí.

+7/0
4.9.2017 21:54
Foto

Z51d18e72n80ě44k 42M31a66t35u12š84k85a 7598936365706

kdyby mně někdo obvinil z krádeže auta, tak mohu dělat prd a budu stát před soudem.

Nemám totiž imunitu.

A imunita, by se měla vztahovat pouze a jenom pro činnost v parlamentu. Kráfež, nebo bouračka v autě, nemá s prací v parlamentu nic společného. Pouze vytváří kastu nedotknutelných.

+5/0
4.9.2017 23:20

V15l39a37s18t92i69m16i68l 43K58r93a98u79s 3373494434763

Je tu ještě jedna okolnost, o které se nám autorka nezmínila: Pokud bude hlasovat pro vydání poslanců Babiše a Faltýnka, v příští poslanecké sněmovně už asi nebude. :-)

+5/0
4.9.2017 19:17
Foto

J91a80n49a 70P25a53s87t41u74c52h77o35v16á 7641504452507

V tom se velice pletete. Jsem svéprávná a do sněmovny jsem se dostala díky preferenčním hlasům voličů. Jestli se tam dostanu znovu nebo ne je opět na voličích. Když se to nepodaří, nevadí, vrátím se ke své původní profesi, kterou mám ráda. Hezký večer. JP

0/0
4.9.2017 21:33

V37l44a23s80t20i81m11i13l 46K85r48a31u85s 3973624514193

O vaší účasti v příští poslanecké sněmovně nemusí vůbec rozhodovat voliči. Andrej Babiš vás může ještě před volbami z kandidátky hnutí ANO kdykoliv sám vyškrtnout. Ale to vy sama dobře víte a jistě to asi ovlivní i vaše hlasování o vydání poslanců Babiše a Faltýnka trestnímu stíhání. Přeji hezký večer.

+6/0
4.9.2017 21:44

V66l22a86d98i88m84í48r 76H28r27u38b42ý 4377923524629

Ale od Babiše se už něco naučila. Reaguje tak, jako by vlastně příspěvek nepochopila.

+2/0
4.9.2017 21:56

Z38o98r14a 30Š94u81l98c48o66v77á 6664499197889

Od začátku a na všechno.

0/0
4.9.2017 23:33

E53r25v83í95n 97D37o58s51t47á58l73e14k 1903640724695

Zatím jsem jen četl diskuzní příspěvky bez zájmu něco sem psát. Ale vidím, že tady se odreagovávají pouze babišobijci, ta šedá zóna si jen čte a chechtá se pod fousy. Já nemám mezi svými kamarády a známými co znám nikoho, kdo by volil někoho jiného než pana B. (tipuji to tak na 40 známých lidí). Když už sem napíše někdo: "i u nás na Liptove se diví, že ho dosud nezavřeli..." musím se hlasitě zasmát. Protože tam vědí skoro to samé nic co my, masírovaní Reflexem s jejich J.X.D. a dalšími plátky - začalo to v červnu nechutnou přílohou do různých novin k čemuž jsem napsal na blog Co je tohle za prasárnu? s mnoha kladnými ohlasy, pak masáž zesílila. Takže: 1/ naaranžování akce před volbami, 2/ zatím žádné relevantní důkazy o protiprávním jednání, 3/ zamlžení jiných průserovějších kauz, 4/ netvrdím, že zrovna etické, ale nikoli protiprávní: korunové dluhopisy, rozdělení firmy z důvodů získání dotace - navíc kolik takových jiných, 5/ zapomnění pro společnost vysoce hodnotných činů, 6/ no prostě ti řvoucí bojovníci za "spravedlnost" mi a mým přátelům jsou naprosto, ale naprosto nesympatičtí. Howg.

+2/−4
4.9.2017 18:48
Foto

J19a92n94a 68P56a97s57t31u23c84h23o47v41á 7201284972667

Díky za Vaši odvahu! ;-) JP

+2/0
4.9.2017 21:36

Z38d72e22n58ě40k 93B24á14r86t61a 6559552907890

Pokud by byl majitel ANO co k čemu,vyzve sám své zaměstnance,aby hlasovali pro vydání.Ta hra na demokratickou stranu,kterou tady předvádíte je opravdu dost trapná...pokud Vás dodnes nepřesvědčily lži Babiše kolem Čapího hnízda i tragikomická.Pokud Babiš sám několikrát do médii tvrdil,že s Čapím hnízdem nemá nic společného a ani neví komu patří,nemá smysl o jeho duvěryhodnosti ani diskutovat.Pokud má u Vás duvěru usvědčený lhář a manipulátor,tak to máte asi klapky na očích...

+6/0
4.9.2017 18:37
Foto

J44a75n95a 68P73a54s50t41u54c67h62o81v23á 7241204192377

Nemohu s Vámi souhlasit, ale i tak děkuji za Váš názor. Jen zde zopakuji, že zaměstnancem pana Babiše skutečně nejsem a jsem svéprávná. Do sněmovny mě dostaly preferenční hlasy voličů. Hezký večer. JP

0/0
4.9.2017 22:16

M40a75r46c61e90l59a 21N77e97č79a63s69o46v11á 8741329938780

Je to jednoduché. Teď přece nejde o to, jestli vydat nebo nevydat Babiše a Faltýnka, protože do voleb se stejně nic nevyřeší.

Teď jde pouze o to, jestli poslanci zvolí v podstatě nedemokratické ovlivnění demokratických parlamentních voleb nebo s pokorou uznají, že jsou končící sněmovnou a tak důležité rozhodnutí ponechají na nové sněmovně.

Ať rozhodne o vydání Babiše a Faltýnka pro vyšetřování policií nová sněmovna s mandátem na další 4 roky a ne sněmovna s mandátem na 1 měsíc.

0/−5
4.9.2017 18:34
Foto

M71a44r50i53e 53J25a96n28d54o94v57á 8801103925766

Jenomže to bude PO volbách, a pan Babiš bude mít plno práce se sestavováním a sněmovna také nebude mít čas a... a vůbec, nedemokraticky by to ovlivnilo výsledky demokratických voleb, ne?

+1/0
4.9.2017 18:38
Foto

M34a24r79i54e 37J52a26n84d90o75v74á 8861713175656

sestavováním vlády

0/0
4.9.2017 18:39

M86a59r28c44e48l73a 85N86e31č31a64s72o14v25á 8291269788700

Co je to za blbost, že "sněmovna také nebude mít čas"? Když policie znovu požádá o vydání těch dvou poslanců, tak si sněmovna na rozhodnutí musí najít čas.

A jak to "nedemokraticky by to ovlivnilo výsledky demokratických voleb", když už bude po volbách?

0/−3
4.9.2017 18:44
Foto

M91a22r86i94e 77J65a35n55d59o59v77á 8781383345206

Jaká blbost? Vždyť to bude to samé jako nyní. Už slyším vás a vám podobné, jak policie chce bránit spasitelovi Babišovi ve vykonávání mandátu, sněmovna bude volit výbory a podvýbory a podvýbory podvýborů a až se dostane k žádosti o vydání, tak Babiše nevydá, protože Babiš s koaličními partnery bude mít většinu.

Neříkám, že se to přesně tak stane, ale ta možnost tu je a Babiš a lidé jako vy, na ní spoléhá.

+1/0
4.9.2017 19:19



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.