Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^musíte bý silná statečná ženskáR^R^

škoda že v politice není takových lidí víc

6 0
možnosti
PS

P12e79t24r 88S80k53á46c34e10l

20. 8. 2017 21:17

Souhlas. Jen doplním - v politice jsou slušní lidé a dokonce i se zdravým rozumem. Ale od roku 2002 voliči nedávají potřebný počet hlasů Straně zdravého rozumu (http://www.stranazdravehorozumu.cz/), takže voliči mohou v říjnu 2017 tuto škodu obrátit ve svůj prospěch. Pokud ovšem přeměny ve vedení státu skutečně chtějí...R^

0 0
možnosti

Kdybych byl politik, firmě bych za podobnou žalobu poděkoval.

Reklama zadara ...

0 0
možnosti
MC

Paní Pastuchová, nedávno jsem četla článek kde Klaus ml. nazval patnáctiletého chlapce, který chce aby volení zastupitelé jednali podle zákona a nevymýšleli si svoje zákony, udavačem. Jeho články jsem si ráda přečetla protože jak se říká měly hlavu i patu. Od té doby mám pro něj jen jedno slovo a to ubožák, protože vůbec neví co to slovo "udavač" znamená.

2 0
možnosti

Ten Váš patnáctiletý chlapec (pokud oba myslíme toho samého) je psychicky narušený člověk, co vyžaduje pozornost (angličitna pro to má hezké pojmenování "attention whore"). Upřímně řečeno, mé sympatie rozhodně nemá.

5 2
možnosti

R^ je to těžké - dobře, že jste vydržela - tleskám a klaním se

7 0
možnosti
AS

Dobře děláte, s podobnými Pletichami je třeba bojovat:-)

8 0
možnosti
JAN

O komunistech a smluvních bratrech ODS a ČSSD, a ani o Kalouskovi není nutno se již dál bavit, a Babiš má bohužel už taky dost , škoda. Tak třebas Piráti zkusí nějakou změnu , držím jim palce :-)

1 4
možnosti
VM

V24á85c12l80a11v 96M85a16c10h

17. 8. 2017 20:47

Piráti jsou jen zelení co mají rádi počítače. A horší škůdce než zelené v ČR nenajdete.

9 1
možnosti
Foto

Nezlobte se, ale zaměstnanci Andreje Babiše ve mně nevzbuzují důvěru.:-/

6 20
možnosti
Foto

Nezlobte se, ale zaměstnanec pana Babiše opravdu nejsem. Do sněmovny i zastupitelstva mě zvolili občané. JP

13 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1472x
Jsem vystudovaná zdravotní sestra, prošla jsem několika nemocničními odděleními, abych nakonec zakotvila na záchrance. Lidé o mně říkají, že umím zachovat klid ve vypjatých situacích a nebojím se rizika, zároveň jsem ale empatická a pokorná. To se mi osvědčilo i v politice.

Jsem poslankyní za Liberecký kraj a zastupitelkou města Jablonec nad Nisou za hnutí ANO. Ve sněmovně zastávám funkci předsedkyně Výboru pro sociální politiku.

Denně novinové titulky neokupuji, ale myslím, že je za mnou kus práce. Věnuji se hlavně sociální oblasti a zdravotnictví. Držím se zásady, že státní pomoc je potřebná, ale neuznávám plýtvání.

Nesedím pouze ve sněmovně, věnuji se také "obyčejným" lidem v regionu. Neumím dělat zázraky na počkání, většinu z těchto lidí ale stačí jen vhodně nasměrovat.

Když mi zbyde čas pro sebe, nejradši ho trávím s rodinou. Ráda chodím na procházky s naší boxerkou Barčou nebo jezdím na kole. 

Další informace o mně můžete najít na: www.janapastuchova.cz
nebo na Facebooku
@janapastuchova2021

 

 

Seznam rubrik