Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nezlobte se, ale zaměstnanci Andreje Babiše ve mně nevzbuzují důvěru.:-/

6 20
možnosti
Foto

Nezlobte se, ale zaměstnanec pana Babiše opravdu nejsem. Do sněmovny i zastupitelstva mě zvolili občané. JP

13 0
možnosti
Foto

Nezlobte se na mě, ale Andrej Babiš se netají tím že by chtěl stát řídit jako firmu. (Svoji firmu). To se mu naštěstí zatím nepovedlo, ale nevěřím tomu, že jako svoji firmu neřídí alespoň poslance.

7 10
možnosti
Foto

Nezlobte se, ale Vy nemáte rozhodně kvalifikaci ani dostupné informace, abyste byla schopna tyto věci posoudit. Pokud to chcete soudit, přihlašte se za členku ANO a potom hodnoťte.

9 1
možnosti
Foto

Pane Faltýne, "dostupné informace" mám, protože dostupné informace jsou ty, které jsou dostupné a těch je dost. Není to na vás moc složité? Ty dostupné informace má totiž každý. Tak proto hodnotím:-)

1 9
možnosti
Foto

Jo a kvalifikaci také mám, jelikož mám volební právo :-)

1 6
možnosti

No to je ale asi špatně. Některým týpkům by ho měli odebrat.

2 0
možnosti
Foto

Čtete mi myšlenky. Díky. JP

4 0
možnosti
Foto

Já se na Vás nezlobím :-), jen s Vámi nemohu souhlasit. I my poslanci za Hnutí ANO jsme totiž svéprávní lidé. A budu se opakovat, mandát máme od voličů, nikoliv od pana Babiše. JP

10 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS