Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jistý rozdíl je v tom, když si pár lidí přijde koupit něco k snědku a nebo tam bez dovolení začne něco natáčet. Rv

0 0
možnosti

Když jste se přišli jen procházet, jak se o tom média v tak hojném počtu dozvěděla?

A pokud účast médií nebyla nijak plánovaná, jak to, že fotograf z MAFRA byl v Jablonci tentýž, který včera fotil A. Babiše v Brně nebo minulý týden v Benešově? Přijde mi to jako docela hodně náhod na "neplánované" focení.

1 0
možnosti

Jsou jim v patách od rána do večera. Co je na tom divného? Spíš by bylo podezřelé, kdyby tam nebyli. Ať už je z MAFRA, nebo třeba z TNCZ.

2 0
možnosti

Potřebný článek.

Upozorňuje na to, co začalo když bohatá mládež z ODS házela vajíčka na předvolebním setkání ČSSD na Paroubka a Policie jen koukala a nezasahovala.

V demokracii mají právo strany, spolky, sdružení a pod., právo na nerušené setkání a policie musí ty, kteří chtějí tyto setkání jakkoliv narušovat odkázat do patřičných mezí a vzdálenosti.

Osobní, nebo skupinový nátlak na jakéhokoliv občana na volném prostoru se nemůže obejít bez zásahu policie, protože se jedná omezování svobody pohybu, tedy minimálně o přestupek.

Karma!

2 2
možnosti

Dokonalá ukázka manipulace. Babise nikdo nevyhazoval proto, že si šel něco koupit do Domu vína. Babise vyhodili proto, že si tam šel bez dovolení točit klipy a fotit selfíčka do své kampaně. Vyhodil bych ho taky, jako kohokoliv jiného, kdo by se v mém podniku takto choval.

To, co hloubí příkopy napříč společností, co prohlubuje nevraživost a agresi, je zcela záměrné a úmyslné prřekrucování skutečnosti, přesně v tom duchu, v jakém to předvádíte Vy.

4 1
možnosti

Souhlas. Dokonalá ukázka manipulace, jenže z vaší strany. Autorka u toho byla přímo, na rozdíl od vás.

2 1
možnosti

J45a78n 60K85a48r46a85s68e58k

24. 1. 2023 19:06

ja jsem stara struktura a vzdy, kdyz vidim prispevek nejake damy, takl se hned podivam na fotografii. A zde zjistuji, ze se jedna o velmi atraktivni zenu. Vic uz nemusim cist.

0 0
možnosti

Ufňukané stejně jako je ufňukaný šéf hnutí ANO. Lidé mu v tomto městě ukázali, co si i něm myslí. A myslí si to na základě zkušeností s ním. Pokud bych byl provozovatelem podobného podniku a Babiš se mi do něj nahnal s novináři v zádech, také bych pana Babiše požádal, ať si jde kampaň dělat jinam. Čaj bych mu uvařil (kdyby na něj přišel silou), ale přitom mu sdělil i to, co si i něm myslím.

Zde totiž platí staré dobré: chovej se tak, jak by sis přál, aby se lidé chovali k tobě.

4 1
možnosti
Foto

Ano, tu agresi v Jablonci jsem videla. Vyděsila mě.

1 0
možnosti

Vážená paní poslankyně. Byl jsem u několika návštěv tehdejšího předsedy TOP 09 pana Karla Schwarzenberka v Jablonci a Liberci, které byly podobně ko citované jako procházka městy a jízda tramvají. Každá návštěva jakékoli provozovny byla vždy dopředu domluvena. I ty naplánované se domlouvali tak, že tam prostě někdo doběhl pár minut předem a slušně se zeptal zda je taková delegace v daném podniku vítána.

5 0
možnosti

Buďte ráda za Jablonec. Ve Wroclavi by ho možná zlynčovali za jeho diplomatickou odpověď. Holt není voják, ale diplomat.

Nicméně je to paradox, že tu veřejně píšete, že chcete žít ve slušné společnosti a veřejně podporujete Mnichovanského zbabělce, který by spojenci vrazil kudlu do zad. To je vizitka té slušné společnosti.

7 1
možnosti
Foto

Taky si normálně chodím kupovat rohlík s kameramanem, zvukařem, osvětlovačem, režisérem a nástěnkářem.

8 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1472x
Jsem vystudovaná zdravotní sestra, prošla jsem několika nemocničními odděleními, abych nakonec zakotvila na záchrance. Lidé o mně říkají, že umím zachovat klid ve vypjatých situacích a nebojím se rizika, zároveň jsem ale empatická a pokorná. To se mi osvědčilo i v politice.

Jsem poslankyní za Liberecký kraj a zastupitelkou města Jablonec nad Nisou za hnutí ANO. Ve sněmovně zastávám funkci předsedkyně Výboru pro sociální politiku.

Denně novinové titulky neokupuji, ale myslím, že je za mnou kus práce. Věnuji se hlavně sociální oblasti a zdravotnictví. Držím se zásady, že státní pomoc je potřebná, ale neuznávám plýtvání.

Nesedím pouze ve sněmovně, věnuji se také "obyčejným" lidem v regionu. Neumím dělat zázraky na počkání, většinu z těchto lidí ale stačí jen vhodně nasměrovat.

Když mi zbyde čas pro sebe, nejradši ho trávím s rodinou. Ráda chodím na procházky s naší boxerkou Barčou nebo jezdím na kole. 

Další informace o mně můžete najít na: www.janapastuchova.cz
nebo na Facebooku
@janapastuchova2021

 

 

Seznam rubrik