Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ať si o jednotlivých politicích myslím cokoliv, nevěřím (a jímá mne z toho hrůza), že tahle "akce" není cíleně načasovaná.

To už ale žijeme v hodně pokřiveném světě.

3 4
možnosti

Jano, ale proč on tedy nechodil k výslechům, celá ta familie dělala obstrukce, poztráceli dokumenty, nechtěli nechat udělat kopie, vždyt to vše od státní zástupkyně zaznělo...kdyby toho nebylo, tak už dávno došlo na vydání a velmi pravděpodobně by seděl ve vazbě, vždyt to je závažný zločin, resp. dva, dotační podvod a poškozování zájmů EU

5 0
možnosti
Foto

Zdaleka si tím nejsem jistá.

2 0
možnosti

To jsou fakt, která zveřejnila pražská vrchní zástupkyně, Jano.

1 0
možnosti
Foto

vidíte, a tady s vámi nesouhlasím

1 0
možnosti
Foto

To je dobře. Sama se svojí skepse v tomto směru obávám. Ale na takové "náhody" prostě nevěřím. Je to načasované příliš dobře.

1 0
možnosti
Foto

vzhledem k tomu, že volby jsou prakticky každý rok, tak to bude politikum vždy.

Kromě toho, pan Babiš to protahoval dost sám, co když tedy chtěl, aby to na tenhle termín vyšlo a on si mohl stěžovat na politikum?

4 0
možnosti
Foto

No, parlamentní volby jsou parlamentní volby. Nejsou žádné zásadnější pro chod republiky.

Komunální (ač ty mne osobně "baví" víc) už jsou zcela jiná hra.

0 0
možnosti
Foto

ty komunální mají na můj život větší dopad, než ty parlamentní

1 0
možnosti
Foto

To si nejsem jista, ač to tak působí. Komunální sféra je hodně ovlivňovaná (omezovaná) dopady předpisů z národní úrovně a v rukou toho má méně, než se obecně myslí.

Ale je pravda, že je to pro "běžného smrtelníka", tedy mne, daleko zajímavější část voleb.

Už si nemyslím, že pro p. Babiše.

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1472x
Jsem vystudovaná zdravotní sestra, prošla jsem několika nemocničními odděleními, abych nakonec zakotvila na záchrance. Lidé o mně říkají, že umím zachovat klid ve vypjatých situacích a nebojím se rizika, zároveň jsem ale empatická a pokorná. To se mi osvědčilo i v politice.

Jsem poslankyní za Liberecký kraj a zastupitelkou města Jablonec nad Nisou za hnutí ANO. Ve sněmovně zastávám funkci předsedkyně Výboru pro sociální politiku.

Denně novinové titulky neokupuji, ale myslím, že je za mnou kus práce. Věnuji se hlavně sociální oblasti a zdravotnictví. Držím se zásady, že státní pomoc je potřebná, ale neuznávám plýtvání.

Nesedím pouze ve sněmovně, věnuji se také "obyčejným" lidem v regionu. Neumím dělat zázraky na počkání, většinu z těchto lidí ale stačí jen vhodně nasměrovat.

Když mi zbyde čas pro sebe, nejradši ho trávím s rodinou. Ráda chodím na procházky s naší boxerkou Barčou nebo jezdím na kole. 

Další informace o mně můžete najít na: www.janapastuchova.cz
nebo na Facebooku
@janapastuchova2021

 

 

Seznam rubrik