Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ED

Zatím jsem jen četl diskuzní příspěvky bez zájmu něco sem psát. Ale vidím, že tady se odreagovávají pouze babišobijci, ta šedá zóna si jen čte a chechtá se pod fousy. Já nemám mezi svými kamarády a známými co znám nikoho, kdo by volil někoho jiného než pana B. (tipuji to tak na 40 známých lidí). Když už sem napíše někdo: "i u nás na Liptove se diví, že ho dosud nezavřeli..." musím se hlasitě zasmát. Protože tam vědí skoro to samé nic co my, masírovaní Reflexem s jejich J.X.D. a dalšími plátky - začalo to v červnu nechutnou přílohou do různých novin k čemuž jsem napsal na blog Co je tohle za prasárnu? s mnoha kladnými ohlasy, pak masáž zesílila. Takže: 1/ naaranžování akce před volbami, 2/ zatím žádné relevantní důkazy o protiprávním jednání, 3/ zamlžení jiných průserovějších kauz, 4/ netvrdím, že zrovna etické, ale nikoli protiprávní: korunové dluhopisy, rozdělení firmy z důvodů získání dotace - navíc kolik takových jiných, 5/ zapomnění pro společnost vysoce hodnotných činů, 6/ no prostě ti řvoucí bojovníci za "spravedlnost" mi a mým přátelům jsou naprosto, ale naprosto nesympatičtí. Howg.

2 4
možnosti
Foto

Díky za Vaši odvahu! ;-) JP

2 0
možnosti
ZB

Pokud by byl majitel ANO co k čemu,vyzve sám své zaměstnance,aby hlasovali pro vydání.Ta hra na demokratickou stranu,kterou tady předvádíte je opravdu dost trapná...pokud Vás dodnes nepřesvědčily lži Babiše kolem Čapího hnízda i tragikomická.Pokud Babiš sám několikrát do médii tvrdil,že s Čapím hnízdem nemá nic společného a ani neví komu patří,nemá smysl o jeho duvěryhodnosti ani diskutovat.Pokud má u Vás duvěru usvědčený lhář a manipulátor,tak to máte asi klapky na očích...

6 0
možnosti
Foto

Nemohu s Vámi souhlasit, ale i tak děkuji za Váš názor. Jen zde zopakuji, že zaměstnancem pana Babiše skutečně nejsem a jsem svéprávná. Do sněmovny mě dostaly preferenční hlasy voličů. Hezký večer. JP

0 0
možnosti
MN

Je to jednoduché. Teď přece nejde o to, jestli vydat nebo nevydat Babiše a Faltýnka, protože do voleb se stejně nic nevyřeší.

Teď jde pouze o to, jestli poslanci zvolí v podstatě nedemokratické ovlivnění demokratických parlamentních voleb nebo s pokorou uznají, že jsou končící sněmovnou a tak důležité rozhodnutí ponechají na nové sněmovně.

Ať rozhodne o vydání Babiše a Faltýnka pro vyšetřování policií nová sněmovna s mandátem na další 4 roky a ne sněmovna s mandátem na 1 měsíc.

0 5
možnosti
Foto

Jenomže to bude PO volbách, a pan Babiš bude mít plno práce se sestavováním a sněmovna také nebude mít čas a... a vůbec, nedemokraticky by to ovlivnilo výsledky demokratických voleb, ne?

1 0
možnosti
Foto

Jeden z nejtrapnějších blogů, co jsem tu kdy četla.Kdyby to napsal nějaký obyčejný koblihář, tak to neřeším, ale od poslankyně bych to opravdu nečekala. Když jsem pod jiným vaším blogem napsala, že jste pouze zaměstnankyně Andreje Babiše, tak jste se cítila dotčená. Ale právě jste potvrdila, že je to tak a mě osobně napínat nemusíte, protože já vím, jak budete hlasovat. Totiž PROTI vydání. Jen mě udivuje, že se tu tím chlubíte.

P.S. Pokud se mýlím, velice ráda se vám zde omluvím.:-/

2 0
možnosti
Foto

Vážená paní Jandová, já zase četla už snad tisíce trapných komentářů o zaměstnancích AB a podobně. Navíc od lidí, kteří nemají vůbec páru o tom, jak to v hnutí ANO chodí. Zkuste prosím použít třeba Google. Snadno zde najdete informace o tom, že poslance platí sněmovna (peníze pochází ze státního rozpočtu), že jsou do svých funkcí voleni občany. A myslete si co chcete, máte na to stejné právo jako já ;-)V JP

0 0
možnosti
Foto

Ač si myslíte, že ne, tak jste o tom, jak budete hlasovat, napsala.

3 0
možnosti

Mam stejny dojem. Vzdyt uz jen ta argumentace nacasovanim,kdyz je znamo,ze prutahy delal Babis a jeho rodina,nechodili k vyslechum,"poztraceli"vsechny papiry...

1 0
možnosti
LB

Pokud hnutí ANO nehodlá udělit Andreji Babišovi status nedotknutelného občana, pak budou jeho poslanci hlasovat pro jeho vydání. Pokud Babiš ví, že je nevinný, nemusí se případného soudu bát.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za reakci, paní Blahová. I takhle uvažuji. JP

0 0
možnosti

Vase argumnenty,proc nevydat jsou znacne chabe.

1 0
možnosti
Foto

I za takovou reakci děkuji ;-) O to víc by mne ale zajímalo, jaké argumenty pro/proti vydání máte Vy. Hezké odpoledne. JP

0 0
možnosti
FD

Máte zkreslené představy o Babišově slušnosti.Stačí projít poslední zábor Agro Jevišovice.

2 0
možnosti
Foto

Nezlobte se, ale Vaše představy jsou opřené o co? O média? To k objektivnímu hodnocení podle mého názoru bohužel nestačí. I tak Vám ale děkuji za reakci. JP

0 1
možnosti
Foto

J38a84k32u67b 80R45o39t35h

4. 9. 2017 17:02

Paní poslankyně, vzhledem k tomu, jakými demokratickými mechanismy (sarkasmus!) je vaše strana proslavená a vzhledem k totálnímu vyžadování partajní poslušnosti v téže, se domnívám, že jste ten blog psát nemusela. Vaše hlasování si dovolím označit za předem známé. :-/

10 0
možnosti
Foto

Máte snad s hnutím ANO osobní zkušenosti? V každém případě ale děkuji za Váš názor, i když s ním nemohu souhlasit. Hezké odpoledne. JP

0 0
možnosti
VK

Jestli chtějí prokázat svoji nevinu, musí být vydáni, takže je to v jejich zájmu. I když bude později prokázána nevina, někteří lidé tomu stejně neuvěří, ale bude jich míň, než kdyby bylo stíhání zastaveno jen z důvodu poslanecké imunity.

10 0
možnosti
Foto

Dobrý den, děkuji za Váš názor. Dává to logiku. Hezké odpoledne. JP

1 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1472x
Jsem vystudovaná zdravotní sestra, prošla jsem několika nemocničními odděleními, abych nakonec zakotvila na záchrance. Lidé o mně říkají, že umím zachovat klid ve vypjatých situacích a nebojím se rizika, zároveň jsem ale empatická a pokorná. To se mi osvědčilo i v politice.

Jsem poslankyní za Liberecký kraj a zastupitelkou města Jablonec nad Nisou za hnutí ANO. Ve sněmovně zastávám funkci předsedkyně Výboru pro sociální politiku.

Denně novinové titulky neokupuji, ale myslím, že je za mnou kus práce. Věnuji se hlavně sociální oblasti a zdravotnictví. Držím se zásady, že státní pomoc je potřebná, ale neuznávám plýtvání.

Nesedím pouze ve sněmovně, věnuji se také "obyčejným" lidem v regionu. Neumím dělat zázraky na počkání, většinu z těchto lidí ale stačí jen vhodně nasměrovat.

Když mi zbyde čas pro sebe, nejradši ho trávím s rodinou. Ráda chodím na procházky s naší boxerkou Barčou nebo jezdím na kole. 

Další informace o mně můžete najít na: www.janapastuchova.cz
nebo na Facebooku
@janapastuchova2021

 

 

Seznam rubrik