Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Výborně, takže dle Vašeho posledního vyjádření Vás ovlivnila série projevů poslanců za ČSSD, ODS a TOP 09.

A jak, prosím, hodnotíte sérii vystoupení Vašich spolustraníků? Nebo snad Vám jejich vystoupení nějak záhadně unikla?

A opravdu se mi moc líbí ten argument, že Babiš s Faltýnkem požádali o vydání. Jak si vůbec můžete namlouvat, že měli ti Vaši chlapci jinou možnost. Vždyť úplně všichni víme, že stejně neměli na výběr, aby si aspoň trochu udrželi tvář když jejich vydání bylo stejně jisté. ;-D

Já věřím, že Vy osobně chcete dosáhnout v politice něčeho pozitivního.

Ale pokud nejste intelektuálně a morálně výrazně subnormální (v této blogosféře se nesmí některé názory vyjadřovat explicitněji :-) ) , tak se sebou momentálně nejspíš nejste moc spokojená.

Snad třeba opravdu něčeho dobrého dosáhnete a sama vůči sobě si tím lépe budete schopna ospravedlnit tuto morální prohru.

Držím palce ať se Vám to povede. P.B.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý večer, padlo tady více tipů, ale nikdo se netrefil. Upřímně, tohle jsem při psaní tohoto blogu fakt neplánovala. Ještě dnes dopoledne jsem byla rozhodnutá, že budu hlasovat pro vydání kolegů poslanců Andreje Babiše a Jaroslava Faltýnka k trestnímu stíhání. Sice jsem měla nějaké pochybnosti, o kterých jsem i veřejně mluvila, ale považovala jsem za zásadní, aby se celá kauza řádně vyšetřila a prokázala se jejich vina nebo nevina. Navíc jsem během těch čtyř let vždy hlasovala pro vydání poslanců, nehledě na důvod či politickou příslušnost. Zásadním momentem se pro mě stala hned na začátku dnešní schůze sněmovny výzva obou kolegů, ať je sněmovna k trestnímu stíhání vydá. Tento krok považuji za férové jednání a popravdě, trochu se mi i ulevilo. Následovala však série projevů poslanců, především z ČSSD, ODS a TOP 09, které mě přiměly mé rozhodnutí přehodnotit. Nechci být totiž součástí jejich honu na čarodejnici, myšleno Andreje Babiše, a svým hlasováním jsem nechtěla podpořit jejich mnohdy až zvrácenou argumentaci. Zároveň jsem také chtěla dát najevo, že mám pochybnosti o načasování celé kauzy a kvalitě žádosti o vydání, kterou Policie ČR do sněmovny doručila a která se už stala veřejným tajemstvím. Nemám patent na rozum, nejsem soudce ani nemám křišťálovou kouli, a tak jsem nakonec nebyla pro ani proti vydání a opustila jsem sál v době hlasování jako moji kolegové. Na výsledku to nic nezměnilo, ale pro mě to význam mělo. Pro někoho možná zbabělost a alibismus, pro mě kompromis, jak se s tím vším vypořádat. JP

0 0
možnosti
Foto

Pokud jsou to jen lidé jako my všichni ostatní, pak jednoznačně vydat. Ať mají možnost se případně očistit před soudem jako my všichni ostatní. Nebo si máme být my všichni stejní rovni jen někdy? Jednou tady máme pravidlo, že jakákoliv snaha zneužít dotace je trestným činem, tak by mělo platit pro všechny bez rozdílu. Není nezajímavá Vaše úvaha nad tím, že někoho znáte a vycházíte s ním a proto ho budete bránit před vydáním. Má to znamenat, že když poruším zákon já, smetete to ze stolu a necháte mě soudit, protože se neznáme? Všichni jsme si rovni, jen někteří jsou rovnější? Co mi to jen připomíná? No nic, hlasujte, jak chcete a pak si to pořešte se svým svědomím.

1 0
možnosti
Foto

No, nemáte to jednoduché. Je to o morální odpovědnosti. Stejné, jako za komunistů nejít slavit 1. máj. Ti co se vzepřeli, byli stranickou buňkou zaevidováni a následně měli problém. Rozdíl je v tom, že tenkrát nikdo nebyl majitelem té strany.

6 0
možnosti
Foto

Ať si o jednotlivých politicích myslím cokoliv, nevěřím (a jímá mne z toho hrůza), že tahle "akce" není cíleně načasovaná.

To už ale žijeme v hodně pokřiveném světě.

3 4
možnosti

Jano, ale proč on tedy nechodil k výslechům, celá ta familie dělala obstrukce, poztráceli dokumenty, nechtěli nechat udělat kopie, vždyt to vše od státní zástupkyně zaznělo...kdyby toho nebylo, tak už dávno došlo na vydání a velmi pravděpodobně by seděl ve vazbě, vždyt to je závažný zločin, resp. dva, dotační podvod a poškozování zájmů EU

5 0
možnosti
Foto

Průzkum bojem? A na blogu?Míń než marginální vzorek, hranici šumu nepřekračující, ač přes snahu ,,šúmů" až kamsi volající;-) Pověste ho vejš;-D

2 0
možnosti

Vy se z toho šumu jednou zblázníte.

0 0
možnosti
VH

"Je jedno, kdo co dokázal, ušetřil státu, nebo jak pomohl občanům."

Copak že jste dokázali? Nominovat do vlády a na post vicepremiéra člověka, který k tomu neměl zákonné předpoklady (v té době nepředložil lustrační osvědčení). Řvát, že všichni kradou, jen jeden je spravedlivý (nejspíše však ten spravedlivý soudí při tom křiku podle sebe). Odsouhlasit debilní zrušení 2. pilíře a nesmyslné zrušení spoluúčasti pacientů. Předstírat, že bráníte bezuzdnému rozhazovači v jeho rozhazování (abyste nakonec, s divadelními korekcemi, souhlasili).

Připravili jste rozpočet se schodkem na úrovni schodků Kalouskových (v době před krizí), ale zřejmě ještě není všem dnům konec. Tento schode máte přesto, že nás okrádáte vyššími sazbami DPH o nejméně 45 mld. (dokázali jste je rozfrcat), další miliardy (rozfrcané) jsou z daní spotřebních a ekologických.

Co jste státu ušetřili? Snad ne 100 až 200 mld., o které jste snížili korupci?

Komu jste pomohli? Nejvýše našim vnukům dříve do hrobu.

8 1
možnosti
Foto

Komu? Těm, co sestavili vládu, aby poté jako koalice(!) PROSADILI EET, kontrol. hlášení, návrh rozpočtu i další zákony. Ovšem, když opozice skřípla (zaúkolovala!) Sobotku, a ten nevěděl kudy kam, zda s tím praštit, či jak to udělat, aby se vlk nažral (tzv. tradič. strany;-D) a koza (jeho!)zůstala celá, tak otočil:-P A jednotná skoronárodní fronta se semkla, volby za dveřma;-D

0 3
možnosti
MB

Naprosto nechápu, proč jste si dala takovou práci s blogem ... Otázka je přece jednoduchá ! Jak se má A.Babiš s J.Faltýnkem obhájit, když nebude vydán ? Ruku na srdce - Je obklopen mega giga ochranných aparátem, bratry Bartončíky, nepochybně vlastní kompro a navíc vše jistí podnikový právník Anofertu Pelikán ! Jak k tomu přijde běžný občan - toho chrání kdo ? ... Nejsme jako oni - Že ano ... :-)

7 0
možnosti
Foto

To je jednoduché, pane Bučku. Paní poslankyně si připravuje alibi.:-)

4 0
možnosti
Foto

podle kodexu ANO a řečí pana Babiše by sněmovna o tom neměla jednat vůbec, protože by se měli vydat policii sami.

Ale řeč se říká a voda teče .....

6 0
možnosti
Foto

Děkuji moc za reakci. Už je to ale tak, že o tom sněmovna jednat bude... Čistě hypoteticky, kdyby Vás někdo obvinil z toho, že jste ukradl třeba auto, ale Vy jste to neudělal. Šel byste se vydat policii? Tím nic nepředjímám, policejní spis jsem nečetla, nejsem soudce, možná srovnávám nesrovnatelné, ale zkusme se na to podívat také z druhé strany. Hezký večer. JP

0 5
možnosti
Foto

Je tu ještě jedna okolnost, o které se nám autorka nezmínila: Pokud bude hlasovat pro vydání poslanců Babiše a Faltýnka, v příští poslanecké sněmovně už asi nebude. :-)

5 0
možnosti
Foto

V tom se velice pletete. Jsem svéprávná a do sněmovny jsem se dostala díky preferenčním hlasům voličů. Jestli se tam dostanu znovu nebo ne je opět na voličích. Když se to nepodaří, nevadí, vrátím se ke své původní profesi, kterou mám ráda. Hezký večer. JP

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1472x
Jsem vystudovaná zdravotní sestra, prošla jsem několika nemocničními odděleními, abych nakonec zakotvila na záchrance. Lidé o mně říkají, že umím zachovat klid ve vypjatých situacích a nebojím se rizika, zároveň jsem ale empatická a pokorná. To se mi osvědčilo i v politice.

Jsem poslankyní za Liberecký kraj a zastupitelkou města Jablonec nad Nisou za hnutí ANO. Ve sněmovně zastávám funkci předsedkyně Výboru pro sociální politiku.

Denně novinové titulky neokupuji, ale myslím, že je za mnou kus práce. Věnuji se hlavně sociální oblasti a zdravotnictví. Držím se zásady, že státní pomoc je potřebná, ale neuznávám plýtvání.

Nesedím pouze ve sněmovně, věnuji se také "obyčejným" lidem v regionu. Neumím dělat zázraky na počkání, většinu z těchto lidí ale stačí jen vhodně nasměrovat.

Když mi zbyde čas pro sebe, nejradši ho trávím s rodinou. Ráda chodím na procházky s naší boxerkou Barčou nebo jezdím na kole. 

Další informace o mně můžete najít na: www.janapastuchova.cz
nebo na Facebooku
@janapastuchova2021

 

 

Seznam rubrik