Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milá paní poslankyně, já vám dávám za pravdu a také bojuji o to, aby o výživě lidí nerozhodovali ti, kteří jen nabízejí své firmy, ale skutečně něco uměli a hlavně za to odpovídali, protože ty šílené nápady o výživě, které se hrnou internetem, ty mne tedy dráždí a hlavně ženské časopisy, které jsou přímo hrozbou k tomu, aby si mladá žena pokazila život a na to byste se měla také kouknout. Podle mně stačí jeden kvalitní magazín a ne desítky časopisů, z nichž každý tvrdí něco jiného. Co se týče vás, tak pozoruji jako laik, že politici tloustnou a rychle stárnou a nemusí to být z chlebíčku, dortu a kávičky a cigaretky, ale z neúměrného stresu a já bych s takovým životem rozhodně nemohla být spokojená, protože jsem v politice několik let pracovala a odnesla jsem si chronický stres. Ten se projevoval během dvaceti let právnické praxe a já jsem to vyřešila tak, že jsem zase začala studovat jinou vysokou.Tedy jsem to prostě vyladila. Co se týče toho kouření - já kouřím, ale samozřejmě rozumně a když jsem si jen tak cvičně hledala nějaký prostředek proti, tak jsem shledala, že ty léky jsou tak nebezpečné, že těch pár cigaret mně určitě nezabije. Znám pár výživových expertů, kteří nabízejí nějaké poznatky ze svých cest, ale česká strava ve své podstatě je pro nás ideální. Pokud se tím budete opravdu zabývat, budu vás sledovat, protože je to pro lidi důležité a věřím, že se vám podaří zarazit ty haldy článků od lidí, kteří se ke zdraví pořád vyjadřují a nemají k tomu odbornou způsobilost. Na scénu by měli vstoupit lékaři a ti by měli mít rozhodné slovo. Mějte se dobře a hodně úspěchů. VV

0 0
možnosti
Foto

Vážená paní Aghová, děkuji Vám za milý komentář a podporu. Máte bohužel pravdu, ten neuvěřitelný stres jsem opomněla. Možná trochu záměrně, nechtěla jsem se dohadovat s lidmi o tom, že jsem šla přeci do politiky dobrovolně, tak proč se teď divím. Máte pravdu i s těmi časopisy a různými weby. Nikdo se už nestárá o to, jaké mohou mít takové "zaručené" rady následky. Chce to zkrátka více osvěty, ta by měla začínat hlavně doma a ve škole v případě dětí a dospívajících. A jak říkáte, měli by se zapojit hlavně odborníci s příslušným vzděláním. Pokud máte ještě jakékoliv podněty, budu za ně ráda ;-) S přáním krásného odpoledne, JP

1 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1472x
Jsem vystudovaná zdravotní sestra, prošla jsem několika nemocničními odděleními, abych nakonec zakotvila na záchrance. Lidé o mně říkají, že umím zachovat klid ve vypjatých situacích a nebojím se rizika, zároveň jsem ale empatická a pokorná. To se mi osvědčilo i v politice.

Jsem poslankyní za Liberecký kraj a zastupitelkou města Jablonec nad Nisou za hnutí ANO. Ve sněmovně zastávám funkci předsedkyně Výboru pro sociální politiku.

Denně novinové titulky neokupuji, ale myslím, že je za mnou kus práce. Věnuji se hlavně sociální oblasti a zdravotnictví. Držím se zásady, že státní pomoc je potřebná, ale neuznávám plýtvání.

Nesedím pouze ve sněmovně, věnuji se také "obyčejným" lidem v regionu. Neumím dělat zázraky na počkání, většinu z těchto lidí ale stačí jen vhodně nasměrovat.

Když mi zbyde čas pro sebe, nejradši ho trávím s rodinou. Ráda chodím na procházky s naší boxerkou Barčou nebo jezdím na kole. 

Další informace o mně můžete najít na: www.janapastuchova.cz
nebo na Facebooku
@janapastuchova2021

 

 

Seznam rubrik